Агрегування в економіці

Агрегування в економіці — укрупнення економічних показників шляхом їх об’єднання в єдину групу. Агреговані показники — це узагальнені величини, які об’єднують в одному загальному показнику багато часткових. Агрегування здійснюється підсумовуванням, групуванням або іншими способами зведення часткових показників в узагальнені. Деякі теоретики розуміють агрегування як перехід від мікроекономічного до макроекономічного погляду на досліджуваний економічний процес.

Література

  1. Петров А. А., Поспелов И. Г., Шананин А. А. Опыт математического моделирования экономики. Москва : Энергоатомиздат, 1996. 544 с.
  2. Ляшенко І. М., Онищенко І. М. Агрегування еколого-економічних балансових моделей «витрати-випуск» // Науковий вісник Чернівецького національного університету. 2009. Вип. 493. С. 112–122.
  3. Онищенко І. М. Порівняльний аналіз економік на основі результатів агрегування цінами моделі Леонтьєва «витрати-випуск» // Економіст. 2010. № 9. С. 54–56.

Автор ВУЕ

Покликання на цю статтю

Покликання на цю статтю: Редакція ВУЕ Агрегування в економіці // Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Агрегування в економіці (дата звернення: 7.05.2024).

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶