Акція (маркетинг)

А́кція (маркетинг) –— захід або комплекс заходів, здійснюваних для збільшення обсягів продажу, залучення нових покупців або підвищення зацікавленості постійних клієнтів, зміцнення позицій на ринку чи завоювання нових ринків. Основною метою акції є отримання прибутку. Орієнтована на кінцевих споживачів, посередників, партнерів або на вдосконалення маркетингового каналу (просування товару від виробника до споживача). Акція має стимулювати покупця до придбання товару чи групи товарів за рахунок привабливої пропозиції (розпродаж за зниженою ціною, додатковий безкоштовний бонус або подарунок, можливість довгострокової гарантії, безкоштовна доставка, покупка трьох одиниць товару за ціною двох і т. п.). Основним засобом впливу на споживача через акцію є реклама.

Література

  1. Балабанова Л. В., Слипенький В. В Стратегическое маркетинговое управление на основе бенчмаркинга. / Донецкий государственній университет экономики и торговли им. Туган-Барановского. Донецк, 2005. 170 с.
  2. Управление маркетинговым потенциалом предприятия / Под ред. Ю. Г. Лысенко, Н. Г. Гузя. Донецк : Юго-Восток, 2005. 351 с.
  3. Каракай Ю. В. Маркетинг інноваційних товарів. Київ : КНЕУ, 2005. 226 с.
  4. Павленко А. Ф., Войчак А. В., Кардаш В. Я., Пилипчук В. П. Теорія і практика маркетингу в Україні / За наук. ред. А. Ф. Павленка. Київ : КНЕУ, 2005. 582 с.
  5. Лялюк А. Маркетингові стратегії на ринку об'єктів інтелектуальної власності // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2017. № 1. С. 45–51.
  6. Ветрова Ю. А.,Купчинская Ю. А. Особенности и классификация маркетинговых акций // Бизнес-образование в экономике знаний. 2017. № 3. С. 25–27.

Автор ВУЕ

Покликання на цю статтю

Покликання на цю статтю: Редакція ВУЕ Акція (маркетинг) // Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Акція (маркетинг) (дата звернення: 13.05.2024).

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶