Апертура (маркетинг)
Апертура — оптимальний момент для доведення рекламного повідомлення щодо продукту чи послуги до потенційного споживача.
Це може бути сезон, місяць, час доби (наприклад, максимальне охоплення окресленої рекламодавцем цільової аудиторії серед телеглядачів у денні чи вечірні години).
Точність визначення апертури є одним із чинників успішності рекламно-інформаційної кампанії.
Література
- Краско Т. И. Психология реклами. Харьков : Студцентр, 2002. 216 с.
- Геттинс Д. Секреты создания рекламных материалов, или Неписаные правила копирайтинга / Пер. с англ. Москва : Астрель, 2007. 186 с.
Автор ВУЕ
Покликання на цю статтю: Редакція ВУЕ Апертура (маркетинг) // Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Апертура (маркетинг) (дата звернення: 28.04.2024).
Статус гасла: Оприлюднено
Оприлюднено: 22.11.2021
Важливо!
Ворог не зупиняється у гібридній війні і постійно атакує наш інформаційний простір фейками.
Ми закликаємо послуговуватися інформацією лише з офіційних сторінок органів влади.
Збережіть собі офіційні сторінки Національної поліції України та обласних управлінь поліції, аби оперативно отримувати правдиву інформацію.
Отримуйте інформацію тільки з офіційних сайтів