Апертура (маркетинг)

Апертура — оптимальний момент для доведення рекламного повідомлення щодо продукту чи послуги до потенційного споживача.

Це може бути сезон, місяць, час доби (наприклад, максимальне охоплення окресленої рекламодавцем цільової аудиторії серед телеглядачів у денні чи вечірні години).

Точність визначення апертури є одним із чинників успішності рекламно-інформаційної кампанії.

Література

  1. Краско Т. И. Психология реклами. Харьков : Студцентр, 2002. 216 с.
  2. Геттинс Д. Секреты создания рекламных материалов, или Неписаные правила копирайтинга / Пер. с англ. Москва : Астрель, 2007. 186 с.

Автор ВУЕ

Редакція_ВУЕ

Покликання на цю статтю

Покликання на цю статтю: Редакція ВУЕ Апертура (маркетинг) // Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Апертура (маркетинг) (дата звернення: 28.04.2024).


Оприлюднено

Статус гасла: Оприлюднено
Оприлюднено:
22.11.2021

Важливо!

Ворог не зупиняється у гібридній війні і постійно атакує наш інформаційний простір фейками.

Ми закликаємо послуговуватися інформацією лише з офіційних сторінок органів влади.

Збережіть собі офіційні сторінки Національної поліції України та обласних управлінь поліції, аби оперативно отримувати правдиву інформацію.

Отримуйте інформацію тільки з офіційних сайтів


Міністерство оборони України Лого.png

Міністерство оборони України

МВС України Лого.jpg

Міністерство внутрішніх справ України

Генеральний штаб ЗСУ Лого.jpg

Генеральний штаб Збройних сил України

Державна прикордонна служба України Лого.jpg

Державна прикордонна служба України

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶