Конфлікт комунікативний

Конфлікт комунікативний — зіткнення комунікативних стратегій адресанта і адресата, яке унеможливлює спілкування.

Розрізняють конфлікти конструктивні (спрямовані на пошук рішення) і деструктивні (призводять до руйнування стосунків і розвалу справи).

Фахівць із конфліктології П. Келлет вважає, що більшість конфліктів виникають унаслідок непорозуміння та хибної інтерпретації інформації. Причому зробити так, щоб певне значення стало спільним для обох сторін, нерідко виявляється складно.

Гармонізація cоціальної комунікації передбачає розв’язання конфліктів, а в найкращому випадку — уникнення та запобігання їм.

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶