Медіактивізм

Медіаактиві́зм — форма громадянської активності, спрямована на досягнення суспільної реакції шляхом створення альтернативних джерел формування новин.

Канадські дослідники В. К. Керролл (William K. Carroll) і Р. А. Хакетт (Robert A. Hackett) пояснюють, що йдеться про «низові» організовані зусилля, спрямовані на створення або вплив на засоби масової інформації, їхні практики і стратегії — чи то у формі основної мети, чи то як побічний продукт інших кампаній. Успіх такої діяльності полягає в створенні демократичного комунікаційного зв’язку.

Автором терміна вважається американський публіцист Д. Рашкофф (Douglas Rushkoff), автор книги «Media Virus! Hidden Agendas in Popular Culture» («Медіавірус! Прихований порядок денний у популярній культурі») (1994).

Т. С. Крайнікова

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶