Спеціальний проект
Спеціальний проект, Спецпроект — рекламна кампанія з використанням комплексу різних маркетингових інструментів та медійних платформ; креативне представлення рекламної інформації, спрямоване на залучення аудиторії, комунікацію з брендом.
Спецпроект покликаний не просто рекламувати товар чи послугу, а генерувати позитивні емоції щодо бренду, а головне — формувати т. зв. «якір», тобто стійкі асоціації, наприклад: Comet = чистота, NesCafe = ранок.
Форми інформування споживача про бренд
• у безпосередньому контакті: ігри, конкурси, вікторини, консультації, конференції, опитування, тести та ін.
• медійна: PR-статті, відео, веб-консультації, веб-конференції, веб-опитування, рейтинги, банери та ін.
Створюючи спецпроект, важливо задовольнити інтереси трьох сторін: читача, редакції і рекламодавця.