Відмінності між версіями «Агогіка»

м (Імпортовано 1 версія)
 
(Не показані 12 проміжних версій 3 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
 +
'''Аго́гіка''' (від грец. ἀγωγή — віднесення, відведення) — незначні виконавські відхилення (уповільнення або прискорення) від темпу, спрямовані на підкреслення виразності художнього образу. Термін введено німецьким музикознавцем Г. Ріманном 1844.
  
Аго́гіка (від грец. ἀγωγή — віднесення, відведення) — незначні виконавські відхилення (уповільнення або прискорення) від темпу, спрямовані на підкреслення виразності художнього образу. Термін введено німецьким музикознавцем Г. Ріманном 1844.
 
  
 
Агогіка визначається автором або виникає залежно від художнього задуму та інтуїції виконавця. Найбільш значимі ноти можуть позначатись агогічним акцентом, однак в нотному записі зазвичай не фіксується. Агогіка залежить від жанру і характеру твору, стилю композитора, індивідуальності виконавця.
 
Агогіка визначається автором або виникає залежно від художнього задуму та інтуїції виконавця. Найбільш значимі ноти можуть позначатись агогічним акцентом, однак в нотному записі зазвичай не фіксується. Агогіка залежить від жанру і характеру твору, стилю композитора, індивідуальності виконавця.
  
 
== Література ==
 
== Література ==
 +
#Riemann H. Musikalische Dynamik und Agogik. Heidelberg, St.-Petersburg, Hamburg : D. Rahter, 1884. 273 p.
 +
#Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge : Cambridge University Press, 1988. 324 p.
  
Riemann H. Musikalische Dynamik und Agogik. Heidelberg, St.-Petersburg, 1884.
+
== Автор ВУЕ ==
 
+
* [[Автор_ВУЕ::Редакція ВУЕ]]
Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge, 1988.
 
 
 
{{Без категорій}}
 
  
 +
[[Категорія:Цивілізація]]
 
[[Категорія:Поняття]]
 
[[Категорія:Поняття]]
[[Категорія:е-ВУЕ]]
+
[[Категорія:Е-ВУЕ]]
 
[[Категорія:ВУЕ]]
 
[[Категорія:ВУЕ]]
 +
[[Категорія:Мистецтвознавство]]
 +
[[Категорія:Музичне мистецтво]]

Поточна версія на 09:44, 22 вересня 2018

Аго́гіка (від грец. ἀγωγή — віднесення, відведення) — незначні виконавські відхилення (уповільнення або прискорення) від темпу, спрямовані на підкреслення виразності художнього образу. Термін введено німецьким музикознавцем Г. Ріманном 1844.


Агогіка визначається автором або виникає залежно від художнього задуму та інтуїції виконавця. Найбільш значимі ноти можуть позначатись агогічним акцентом, однак в нотному записі зазвичай не фіксується. Агогіка залежить від жанру і характеру твору, стилю композитора, індивідуальності виконавця.

Література

  1. Riemann H. Musikalische Dynamik und Agogik. Heidelberg, St.-Petersburg, Hamburg : D. Rahter, 1884. 273 p.
  2. Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge : Cambridge University Press, 1988. 324 p.

Автор ВУЕ

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶