Відмінності між версіями «Агогіка»

м (Імпортовано 1 версія)
м (Імпортовано 1 версія)
Рядок 9: Рядок 9:
 
#Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge, 1988.
 
#Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge, 1988.
  
 
+
[[Категорія:Цивілізація]]
 
[[Категорія:Поняття]]
 
[[Категорія:Поняття]]
 
[[Категорія:е-ВУЕ]]
 
[[Категорія:е-ВУЕ]]

Версія за 19:57, 17 травня 2018

Аго́гіка (від грец. ἀγωγή — віднесення, відведення) — незначні виконавські відхилення (уповільнення або прискорення) від темпу, спрямовані на підкреслення виразності художнього образу. Термін введено німецьким музикознавцем Г. Ріманном 1844.

Агогіка визначається автором або виникає залежно від художнього задуму та інтуїції виконавця. Найбільш значимі ноти можуть позначатись агогічним акцентом, однак в нотному записі зазвичай не фіксується. Агогіка залежить від жанру і характеру твору, стилю композитора, індивідуальності виконавця.

Література

  1. Riemann H. Musikalische Dynamik und Agogik. Heidelberg, St.-Petersburg, 1884.
  2. Eigeldinger J.-J., Shohet N. Chopin: Pianist and Teacher: As Seen by His Pupils. Cambridge, 1988.
Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶