Відмінності між версіями «Борисяк, Олексій Олексійович»

(Не показані 2 проміжні версії цього користувача)
Рядок 1: Рядок 1:
(1872–1944), геолог і палеонтолог, академік АН СРСР (1929), тепер Україна – тепер РФ
+
[[File:Борисяк О.О..jpg|міні|праворуч|320пкс|Борисяк, Олексій Олексійович]]
 +
'''Борися́к Олексі́й Олексі́йович''' (03.07.1872, м. Ромни, тепер Сумської обл., Україна — 25.02.1944, м. Москва, тепер РФ] — геолог і палеонтолог, академік АН СРСР (з 1929).
 +
 
 +
1896 закінчив Санкт-Петербурзький гірничий інститут. У 1897-1898 провадив геологічні дослідження на Харківщині, 1900-1913 — у Криму.
 +
 
 +
У 1911-З0 - професор і завідувач кафедри історичної геології Санкт-Петербурзького (Ленінградського) гірничого інституту. Засновник і керівник кафедри палеонтології [[Московський державний університет імені М. В. Ломоносова|Московського державного університету імені М. В. Ломоносова]] (1939-1942). У 1930-1944 — директор Палеонтологічного інституту АН СРСР, створеного за його ініціативою.
 +
 
 +
Основні праці присвячені вченню про фації, питанням загальної палеонтології, палеонтології хребетних, вивченню юрських молюсків.
 +
 
 +
[[Категорія:Довідкове гасло]]

Версія за 17:15, 26 квітня 2024

Борисяк, Олексій Олексійович

Борися́к Олексі́й Олексі́йович (03.07.1872, м. Ромни, тепер Сумської обл., Україна — 25.02.1944, м. Москва, тепер РФ] — геолог і палеонтолог, академік АН СРСР (з 1929).

1896 закінчив Санкт-Петербурзький гірничий інститут. У 1897-1898 провадив геологічні дослідження на Харківщині, 1900-1913 — у Криму.

У 1911-З0 - професор і завідувач кафедри історичної геології Санкт-Петербурзького (Ленінградського) гірничого інституту. Засновник і керівник кафедри палеонтології Московського державного університету імені М. В. Ломоносова (1939-1942). У 1930-1944 — директор Палеонтологічного інституту АН СРСР, створеного за його ініціативою.

Основні праці присвячені вченню про фації, питанням загальної палеонтології, палеонтології хребетних, вивченню юрських молюсків.

Увага! Опитування читачів ВУЕ. Заповнити анкету ⟶