Відмінності між версіями «Міль, Михайло Леонтійович»
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
[[File:Міль Михайло Леонтійович.jpg|міні|праворуч|320пкс|]] | [[File:Міль Михайло Леонтійович.jpg|міні|праворуч|320пкс|]] | ||
− | '''Міль, | + | '''Міль, Миха́йло Лео́нтійович ''' (22.11.1909, м. Іркутськ, тепер РФ — 31.01.1970, м. Москва, тепер РФ) — вчений, конструктор вертольотів, доктор технічних наук (з 1945), Герой Соціалістичної праці (1966), лауреат Ленінської (1958) і Державної премій СРСР (1968). |
Народився у сім'ї рабина. 1931 закінчив Новочеркаський авіаційний інститут (м. Новочеркаськ, тепер Ростовської обл., РФ). Працював у Центральному аерогідродинамічному інституті (м. Жуковський Московської обл., тепер РФ): з 1947 — головний конструктор, з 1964 — генеральний конструктор дослідного конструкторського бюро з вертольотобудування. Під керівництвом Міля 1951 сконструйовано перший радянський серійний тримісний вертоліт Мі-1, пізніше — Мі-2, Мі-4, Мі-6, Мі-8, Мі-10 (вертоліт-кран), Мі-ЮК, В-12 (найбільш вантажопідйомний у світі) та інші вертольоти, на яких установлено 60 офіційних світових рекордів. | Народився у сім'ї рабина. 1931 закінчив Новочеркаський авіаційний інститут (м. Новочеркаськ, тепер Ростовської обл., РФ). Працював у Центральному аерогідродинамічному інституті (м. Жуковський Московської обл., тепер РФ): з 1947 — головний конструктор, з 1964 — генеральний конструктор дослідного конструкторського бюро з вертольотобудування. Під керівництвом Міля 1951 сконструйовано перший радянський серійний тримісний вертоліт Мі-1, пізніше — Мі-2, Мі-4, Мі-6, Мі-8, Мі-10 (вертоліт-кран), Мі-ЮК, В-12 (найбільш вантажопідйомний у світі) та інші вертольоти, на яких установлено 60 офіційних світових рекордів. | ||
[[Категорія:Довідкове гасло]] | [[Категорія:Довідкове гасло]] |
Версія за 16:54, 26 квітня 2024
Міль, Миха́йло Лео́нтійович (22.11.1909, м. Іркутськ, тепер РФ — 31.01.1970, м. Москва, тепер РФ) — вчений, конструктор вертольотів, доктор технічних наук (з 1945), Герой Соціалістичної праці (1966), лауреат Ленінської (1958) і Державної премій СРСР (1968).
Народився у сім'ї рабина. 1931 закінчив Новочеркаський авіаційний інститут (м. Новочеркаськ, тепер Ростовської обл., РФ). Працював у Центральному аерогідродинамічному інституті (м. Жуковський Московської обл., тепер РФ): з 1947 — головний конструктор, з 1964 — генеральний конструктор дослідного конструкторського бюро з вертольотобудування. Під керівництвом Міля 1951 сконструйовано перший радянський серійний тримісний вертоліт Мі-1, пізніше — Мі-2, Мі-4, Мі-6, Мі-8, Мі-10 (вертоліт-кран), Мі-ЮК, В-12 (найбільш вантажопідйомний у світі) та інші вертольоти, на яких установлено 60 офіційних світових рекордів.